2008. május 18., vasárnap

Cádizi Egyetem

Igény jeletkezett az itteni egytem bemutatására is, így most ennek megpróbálok eleget tenni.

A Cádizi Egyetem központja (akármilyen meglepő is) Cádizban van. A Rektori iroda Cádiz sétálóutcáján van, egy szép díszes épületben. De ezt az épületet még csak kívöülről láttam, a cádizi kapmusz oktatási épületei Cádizban az óceánparton helyezkednek el.










Egész pontosan a Facultad de Filosofía y Lengua, ahol egy tárgyat hallgatam, egy gyönyörű parkkal szemben van (Parque Genovés). Itt nagyon érdekes csavaros fákat láthatunk, valamint egy barlangot is megépítettek, amelynek a tetejéről csodálatos kilátás nyílik az óceánra.








A Cádizi Egyetemnek 4 kampusza van: Algecirasban, Puerto Realban, Cádizban és Jerez de la Fronterában. Én legtöbbet a jerezi kampuszon jártam.

A jerezi egyetemi épületek a külvárosban találhatók, közel a városi stadionhoz (Meg kell említenem, hogy Jerez focicsapata jelenleg a spanyol másodosztály első helyezettje - Hajrá Xerez! http://www.xerezcd.com/ ). Az egész komplexum egy teljesen új területen nyitotta meg kapuit 2004 szeptemberében.



A termeket a legmodernebb berendezésekkel szerelték fel, légkondícionáló, elektromosan mozgatható táblák, két projektor minden előadóban, hogy jobb és bal oldalról is láthassák rendesen a hallgatók ...



Summa summárum, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy látogasson el Jerezbe, és ha már ott jár, nézzen be az egyetem területére is. Így kell kinézni egy egyetemnek!







Nincsenek megjegyzések: